הכל כלול, אין צורך בחומרה

נשר נמצאת על שרתי ענן, כלומר שניתן לגשת אליה מכל מקום בעולם בעזרת דפדפן בלבד או ישירות מהטלפון הסלולרי. אין צורך בשום חומרה מקומית או התקנה על מחשבי העובדים. הגיבויים, העדכונים והתמיכה - עלינו.

פתרון מושלם לדרישות החוק

חייבים אז חייבים - ניהול פנקס נוכחות הוא חובת המעסיק בחוק. אי שימוש במערכת או ברישום ידני של שעות העבודה - משמעותם עבירה על החוק ולא משנה מה סוג העסק. נשר מספקת פתרון מצויין לדרישות החוק ומאפשרת לך לישון בשקט.

היחידה עם פוקוס על רווחיות

נשר היא התוכנה היחידה לחברות יועצים התומכת בסוגי פרויקטים שונים, סוגי יועצים שונים וממוקדת על דבר אחד בלבד - ניהול השעות בצורה יעילה ודיווח רווחיות מעולה.

נשר - ניהול שעות ורווחיות לחברות יועצים

התחל להשתמש עכשיו ללא התחייבות

נסה ללא התחייבות - לחץ כאן!

רק כמה פרטים...

שם החברה באנגלית יהיה גם חלק מהכתובת הייחודית שתוקצה לך, לדוגמא: www.nesher2.co.il/mycompany
שדה זה נדרש לטעינת מידע דמו למערכת. גם אם אין ערך מתאים יש לבחור את הערך הקרוב ביותר.
שם מנהל המערכת צריך להיות באנגלית בלבד, לדוגמא liron או yoav. זה יהיה המשתמש הראשי שיוכל להגדיר משתמשים נוספים, פרויקטים וכו'.
לכתובת זו יגיעו הוראות ההפעלה הראשוניות. יש לבדוק היטב שהכתובת נכונה.
חשוב לספק מספר טלפון כדי שנוכל לוודא שהכל בסדר ושהסתדרת.

תכונות נשר - הרשימה הארוכה

היתרונות המרכזיים במערכת נשר הם:

  •   אפשרות לניתוח סיכוני רווחיות במהלך החודש ושיפור המצב מיידית
  •   הימנעות מחריגות משאבים לא מתוכננות
  •   ייעול חיובי הלקוחות ושליטה על משאב הזמן של העובדים
  •   מעקב מהיר וזמין אחר ההוצאות על פרוייקטים ע"י מודולי דיווח יומי, פרויקטאלי וחודשי
  •   דיווח שעות לפרויקטים דרך האינטרנט מכל מקום ובכל זמן
  •   אינטגרציה מלאה עם אתר החברה הקיים
  •   אפשרות למדידת רווחיות של לקוח או עובד
  •   התרעות כהודעת מיילים (Push); אין צורך לפתוח את התוכנה כדי לדעת שקיים סיכון
  •   התרעות ו"הצקות" לעובדים במקרה של אי דיווח – על מנת לדעת מצב עדכני בכל רגע

 

המאפיינים הבולטים של מערכת נשר עבור העובד:

  •   ניהול דווחי שעות בהתאם לפרויקטים שהעובד מוקצה אליהם בפועל
  •   אפשרויות דיווח שעות שונות - לפי פרויקט או דיווחים יומיים, לנוחות העובד המדווח
  •   ניהול דווחי הוצאות והעדרויות
  •   פשטות וקלות הפעלה - דגש מיוחד הושם על ממשק משתמש נוח וברור

 

המאפיינים הבולטים של מערכת נשר עבור המנהל:

  •   קבלת תמונת מצב באופן יומיומי ושליטה על החברה מול הלקוחות
  •   עבודה עם סוגי עובדים שונים - שכירים, עצמאים
  •   עבודה עם סוגי פרויקטים שונים - חיוב לפי שעות, חיוב קבוע (Fix), תקציב חודשי קבוע  (ריטיינר)
  •   מערכת דוחות משוכללת, מכוונת לחברות פרויקטים
  •   מערכת התרעות, הכוללת התרעות מיידיות למייל במצבי סיכון תקציבי לחברה - ניצול גדול מדי בתקציב Fix, כמות שעות לחיוב קטנה מדי באמצע החודש וכו'
  •   סטנדרטיזציה בדיווחי פרויקטים, כהכנה למכתבי חיוב לקוחות מרוכזים
  •   סיוע במעקב אחרי ביצוע התקציב הפרויקטאלי והשנתי
  •   מערכת מקוונת ומאובטחת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע - אין צורך בהתקנה בחברה המדווחת
  •   אינטגרציה עם שעוני נוכחות (בהתאם לדגם)

 

מערכת ענן - מה זה בעצם אומר?

ענן ענן... אבל מה זה בעצם אומר?

המערכת המרכזית מותקנת על מחשבים מהירים בחוות שרתים מאובטחת. 

עובדים המדווחים שעות יכולים לעשות זאת בשתי צורות עיקריות: על ידי דפדפן אינטרנט או על ידי תוכנה המותקנת על שולחן העבודה (לעובדים המדווחים ממחשב קבוע). בכל מקרה הדיווחים נשמרים במחשבים מרוחקים, המאוחסנים בחוות שרתים גדולות ומאובטחות.

מנהלים יכולים לגשת למערכת תוך שימוש בדפדפן אינטרנט מכל מחשב עם חיבור לאינטרנט. ניתן להוריד את כל הדוחו"ת לאקסל, אם יש צורך.

היתרון?

אין צורך לקנות שרתים ייעודיים ולהשקיע בתחזוקה שוטפת עבורם

עדכוני תוכנה ושיפורים למערכת מבוצעים באופן שוטף ללא צורך בהתקנה מקומית

זמינות של 24 שעות, 7 ימים בשבוע ללא הפסקה, מכל מקום בעולם.

 

האם אני מוגן? האם הכל מגובה? 

אין צורך לבצע גיבוי של הנתונים. שרתי התוכנה מגובים באופן מרכזי מדי לילה.

 

מה לגבי אבטחת הנתונים?

המערכת מותקנת בחוות השרתים של טריפל סי בישראל ואמזון בחו"ל ומאובטחת באופן תדיר ע"י פיירוולים ומערכות אבטחה נוספות של הספקים. המערכת עוברת בצורה סדירה בדיקות חדירה (Penetration Tests) כדי להבטיח את ההגנות באופן רציף וכדי לענות על איומי אבטחה חדשים.

רוצה לקרוא עוד?

תחזוקה שוטפת

עדכוני תוכנה ושיפורים למערכת מבוצעים באופן שוטף ללא צורך בהתקנה מקומית.

 

כמה זה עולה

אז... כמה עולה לי התענוג?

מודל התמחור של נשר פשוט - משלמים ומקבלים הכל, כולל שדרוגים ושיפורים.

כל עוד משלמים - אפשר להשתמש במערכת. מרגע שמפסיקים לשלם - הכל נעלם... (אבל אפשר לגבות קודם את כל המידע ולהעביר אותו למערכת אחרת).

התשלום הינו לפי מספר עובדים במערכת (משתמשי מערכת אינם נספרים):

עד 5 עובדים - 50 ש"ח לחודש עם תמיכה לשאלות אבל ללא התאמות ייחודיות.

בין 5 ועד 10 עובדים - 250 ש"ח לחודש עם תמיכה לשאלות אבל ללא התאמות ייחודיות.

מעל 11 עובדים - 20 ש"ח לעובד לחודש עם תמיכה לשאלות והתאמה לבקשות מיוחדות.

מעל 30 עובדים - נשמח לתפור הצעה מותאמת בשבילך.

30 ימים ראשונים בחינם... אז למה לחכות?

אודות היפוסופט ויצירת מערכת נש"ר

מיהי חברת היפוסופט

Hiposoftחברת היפוסופט הינה בית תוכנה ישראלי הממוקם בתל אביב. החברה נוסדה בשנת 2003 ומתמחה בשירותים מתקדמים לפיתוח ועיצוב תוכנה עבור מערכות מידע גדולות ומורכבות תוך שימוש בטכנולוגיות מובילות. החברה מעסיקה מנתחי מערכות, תוכניתנים מומחים ואנשי תשתיות בסביבות SAP ו Microsoft בעלי ניסיון עשיר ומגוון בפרויקטים רבים וכן בטכנולוגיות web. לאורך השנים היפוסופט עסקה בפיתוח מוצרי תוכנה שונים, בעיקר בתחומי בינה מלאכותית, קישוריות מערכות, אופטימיזציית מידע בכמויות גדולות ועוד. מוצרי החברה מוטמעים אצל לקוחות בישראל ובחו"ל ובכללן בחברות רב לאומיות גדולות. נכון לסוף שנת 2012, חברת היפוסופט משרתת מגוון לקוחות במגזר הפרטי והציבורי, בארץ ובחו"ל.

 

הסיפור של נש"ר

מערכת נשר פותחה לאור צורך פנימי של מעקב אחרי שעות עבודה ורווחיות עובדים בשנת 2007. בעת הפיתוח נלקחו רכיבי תוכנה ממערכות בנויות בסטנדרטים בינלאומיים כדי לקצר את זמני הפיתוח והאינטגרציה - כך נוצר מצב שמערכת נשר מכילה רכיבי תוכנה וציוד תשתית מהמעלה הראשונה בעולם. בעקבות הצלחת המערכת בתפקוד בתוך החברה החליטה החברה להקצות משאבים ייעודיים לפיתוח המערכת ללקוחות נוספים וכך בשנת 2009 נפתחה המערכת ללקוחות נוספים. כיום כמות הלקוחות במערכת נשר עולה על התחזיות המקוריות ובשנת 2013 החליטה החברה להשקיע משאבים נוספים בגיוס לקוחות.

עוד אודות היפוסופט ניתן למצוא באתר החברה.

 

תקנון ותנאי שימוש באתר | תנאי השימוש במערכת | פרטיות | אנחנו נמצאים ברחוב יגאל אלון 157 בתל אביב, הטלפון שלנו הוא 03-6244245 ונשמח לדבר ולענות על כל שאלה. כל הזכויות שמורות לחברת היפוסופט 2015.